5. 3. 2004
S-FORTIS: Limitovaná výroba jednoválcových strojů s vestavěnými motory Saroléa objemu 500 až 600ccm.
5. 3. 2004
SIROCCO: Malá série motocyklů s motory 174 a 530ccm,dodávaných firmou Villers,byla vyráběna v továrně G.Heinze.
5. 3. 2004
SKO: Pod touto značkou byly vyráběny motocykly především s motory 350ccm.
5. 3. 2004
SLAVIA: Pod značkou Slavia byly dodávány motocykly vyráběné firmou L a K.
5. 3. 2004
STADION: Rakovnická továrna navazující na předchozí tradici vyráběla koncem 50let nezapomenutelná motokola o objemu 50ccm s označením S11 později S22 a S23. Druhý model měl již odpérováno i zadní kolo a byl velmi kvalitním strojem.
5. 3. 2004
TERROT: Francouzská 350ccm vyráběna v licenci.
5. 3. 2004
Torpédo: Firma vyráběla řemenem poháněné jednoválce a vydlicové dvouválce s vlastními motory IOE o výkonu 3,5 až 8k.
5. 3. 2004
Tripol: továrna na výrobu bicyklů vyráběla krátce také motocykly s motory Villers 246ccm.
5. 3. 2004
VELAMOS: Gustav Heinz vyráběl pod značkou Sirocco a Velamos motocykly s dvoudobými motory o objemu 250 až 500ccm.
5. 3. 2004
VELOX: Firma Velox stavěla lehké motocykly s vestavnými motory Villers a Bekamo.