JAWA Tour - dovolená

Název JawaTOUR vymyslel Hanz. Který jezdí na Jawách už od svých 10 let. Jednou se prostě sebral a na pionýru jezdil 10 dní po Šumavě. A od té doby jezdí pravidelně aspoň 14 dní dovolené s Jawou. Později i do ciziny,a s kamarády z Czech Jawa Club 2007.

Příspěvky

Jawa Tour 2020 - Vier Wasser

4. 8. 2020

Jawa Tour 2020 - Vier Wasser byla vlastně z nouze po zavírání hranic, karanténách... Byl to nápad jak strávit motodovolenou v rámci možností. Proto 4ři vody.. Krucemburk (CZ) Otmuchów (PL) Zlaté Piesky (SK) Balatonfúred (H). Ujeto za 8 dní 1460Km. Ve výsledku to bylo super, počasí vyšlo, koupání, dobré jídlo... samozřejmě Knoblauch Creme zuppe :-D

Jawa Tour 2019 Bělorusko

20. 7. 2019

Letošní JawaTour bylo vybráno Bělorusko. Nejprve bylo nutné sehnat vízum. Vyrazil jsem pohodovou jízdou a první noc strávil na Krucemburku. Poté jsem jel přes Tatry a Polsko až k malému přechodu Vysokaye a byl kontrolován 4x a to důkladně,celé to trvalo skoro 3 hodiny. Na hranicích jsem si musel uzavřít a zaplatit jejich pojistku,a byl jsem upozorněn,že po 4 dnech pobytu se musím přihlásit na milici. Dojel jsem až k jezeru Narach. Zde mě po několika dnech chytil tak silný déšť že jsem to otočil domu. Po dvou dnech nonstop jízdy jsem dorazil opět na Krucemburk. Během JawaTour jsem spal vedle motocyklu,ale i jsem si dopřál ubytování se snídaní. V Bělorusku je nádherně ,klid spousta lánů s obilím,hezké holky. Měl jsem celkem 8x poruchu od banálních ,třeba žárovky a upadlý brzdový pedál po těžší,třeba slepené lamely, spálené brzdové obložení...  Najel jsem 3902KM.

Monte Negro

26. 8. 2018

Po návratu z dovolené do Estonska jsme zjistily, že díky svátkům nám zbylo spousta dní dovolené a vyrážíme na 16 dní na jih.

Přes náš oblíbený Balatonfured, kde samozřejmě proběhl Knoblauch Creme Zuppe. Postupně jsme objeli celý Balaton. Zamárdi, Fonyod, Balatonboglár, Keszthely. Pak vyrazili na jih do Chorvatska. Do města Senj camping Škver. Super místo a koupání,prohlídka města a tvrze. Další den Bibinje kemp Kero, zde jsme si pronajali obytný vlek. Supr koupačka. Následuje Omiš, Makarská, trajektem na ostrov Brač městečko Postira. Pak jsme přejeli do Černé Hory do Budvy. Pohoda ,čistá voda, teplo, dobré jídlo, jsme nadšený. Petrovac na Moru, Ulčinj. Zde jsme vážně úplně nadšený. Začínáme se vracet, Hanz nejede tunelem ,ale bere to po úpatí hor, je to šílená cesta z Risanu do Nikšiče, ale stojí to za to. Přes Plužiníe a Žabljak , je to nádhera. Řeka Piva. Dorazíme do Chorvatského městečka Vinklovci který moc dobře známe, a ubytujeme se v našem známém hotýlku. Projdeme se městečkem a navečeříme. Poslední noc trávíme zase na Balatonu v mém milovaném Balatonfuredu s Knoblauch Creme Zuppe. Ráno už jen přejezd přes meku v Krucemburku do garáže. Super dovolená. Ujeto 3406Km. Ještě jsme netušili, že je to poslední společná dovolená. A že se rozpadne úplně všechno...

Jawa TOUR 2018 Hel-Kunda-Tallin-Helsinky-Užupio-Dukla-Tatry

4. 6. 2018

Jawa TOUR 2018 Hel-Kunda-Tallin-Helsinky-Užupio-Dukla-Tatry byla náhodně vybraná cesta,ačkoliv jsme ji již dlouho plánovali. Vyrazili jsme v sobotu 5.5 a po třech dnech dorazili na Hel. Zde jsme si užili pláž a moře. Pokračovali přes Krynici Morskou a Wagorzewo do Litvy a pak Lotyšska. Dále do Estonského města Kunda,a Tallinu,zde jsme navštívili prodejnu Jawa. Trajektem do Helsinek. Při cestě zpět do Vilniusu a Respubliky Užupio. Přes Polsko na Duklu a do Tater. A v Čechách termály Velké Losiny a Krucemburk. Celkem jsme ujeli 5517 Km bez závad jen údržba a to jsme nečekali. Spali jsme různě od ďérevňa po zámek.

Jawa TOUR 2018 22den

26. 5. 2018

V sobotu vyrazíme od babičky Boženky a jedeme přes Krucemburk,naše srdcové místo. Po několika hodinách odpočinku jedeme do garáže a je po dovolený......

Jawa TOUR 2018 21den

25. 5. 2018

Máme ještě čas tak zůstáváme u babičky Boženky a celý den trávíme v Termálních bazénech ve Velkých Losinách. Je zde několik bazénů s teplou vodou jak vnitřních tak venkovních.

Jawa TOUR 2018 20den

24. 5. 2018

Ráno po raňajkách vyrážíme od známých v Pribylině směr Morava. Dorazili jsme k babičce Božence a ubytovali se u ní. Jawka jde do garáže.

Kontaktní ZOO v Liptovském Mikuláši

23. 5. 2018

Původně jsme šli do aqua parku,ale přímo před ním jsme narazili na kontaktní ZOO. Zde jsme strávili několik hodin. Hladili jsme si zde obvyklá zvířátka jako králíky,morčata,ovce,kozy,prasátka. Ale i nezvyklá zvířátka medvíďata,pelikány,papoušky, zebru,lamu,klokany..... Moc se nám tu líbilo.

Jawa TOUR 2018 19den

23. 5. 2018

Zůstáváme v Pribylině u známých a jdeme se podívat do skanzenu a do Liptovského Mikuláše do aqua parku. Ale před aqua parkem jsme narazili na Kontaktní ZOO a zde jsme strávili několik hodin. Večer se vracíme do Pribyliny ke známým.

Štrbské Pleso

22. 5. 2018

Zaparkovali jsme Jawku na parkovišti a procházeli se po Štrbském Plesu. Je to tu nádherný a taky jsme zde natočili kamarádům video.