Náše Jawa Akce a události 2017

Příspěvky

Pogratulování Jendovi Klauzovi k 60tinám

5. 11. 2017

Náš kamarád a zároveň reprezentant na ledové ploché dráze oslavil 60té narozeniny. Za Club mu přijeli na Jawce pogratulovat Hanz s Hankou. Poklábosili jsme u kafe o Jawách a o příští sezoně,protože zima se blíží a Honza se chystá na závody.

Ukončení JAWA sezony 2017

29. 10. 2017

Symbolické ukončení JAWA sezony 2017 proběhlo v Berouně v Pivovaru. Dorazili Vinky s Martinkou,Polesňák,Wenda,Michal,Black,Hanz s Haničkou a Předseda s Péťou. Vydařená akce,pokecali jsme zase o všem. Probrali letrošní zážitky a plánovali rok 2018. Dobře se najedli,popili jen byl problém při placení,páč nám tam napočítali i věci co jsme neměli. Další posezení bude určitě jinde.

Zavírání Kohoutků 2017

Zavírání Kohoutků 2017 bylo pro velmi špatné počasí(silný vítr,déšť,hlášena je i vichřice o rychlosti 160 až 300Km za hodinu) zrušeno a dohodlo se,že se sejdeme v Berouně v pivovaru. Avšak pan Předseda se stejně odhodlal a sám na své ČZ 250 sport vyrazil z Karlštejna v 9 hodin,jak bylo původně plánováno. Dojel do Moto Musea v Pavlíkově,kde nás všechny pohanil jak jsme vyměklý a on je drsný motorkář. Sportka zde byla obdivována. Poté vyrazil přes Křivoklát domů,ale náhle se sportka zastavila. Předseda si uvědomil,že si nevzal z Křapnice nářadí. Zavolal Hanzovi a ten s Haničkou vyrazil na záchrannou akci. Dovezli Předsedovi nářadí a náhradní svíčku. Po chvilce Sportka jela. Byl za své chování potrestán shůry.

Podzimní Krucemburk 2017

3. 10. 2017

Podzimní Krucemburk 2017 byla neplánovaná akce,o které jsme ale už dlouho mluvili. Role organizátora se ujal Vinky,coby zarytý Jawák a milovník tohoto pro nás magického místa. Nejprve to vypadalo,že pojede jen Vinky (Martinka byla na koncertu) Wenda a Hanz s Haničkou. Předpověď počasí byla příznivá,ikdyž jsme byly rozhodnuti,že jedeme za jakého koliv počasí. Těsně před odjezdem se rozhodl Polesňák,že jede s náma,ale zase Wenda schytal černého Petra páč musel nečekaně do práce. O ůčasti chvilku  uvažoval i Konopník,ale nakonec nejel. Sraz byl v 9 u pumpy v Říčanech. První dorazil Vinky,už v 7.30. Hanz s Hankou dorazili 8.40 a byly plni ůžasu. Byl tu nečekaně pan Předseda a jeho skvělý bratr Miroslav. Daly jsme kafe a počkaly na Polesňáka. Přes Kutnou Horu,Chrudim.... až do Ždírce nad Doubravou. Zde jsme nakoupili a vyrazili do kempu Moře u rybníku Řeka. Na cílové rovince u cedule Krucemburk to náhle přestalo Vinkymu ject,tak do kempu musel dojet bez světel. Ubytovali jsme se v kajutě kde při klasickém srazu v létě bydlí jen smetánka. Byly zde nějaký ciglisti,ale jedna kajuta byla naše,páč nám ji včas zarezervovala telefonem Hanička. Nastěhovali věci dovnitř a zamkli Jawky. Vyrazili jsme pěšky k cukeťákovi na jídlo. Zde jsme si opět pochutnali a dokonce bylo jídlo i bez cukety. A vrátili se zpět do kempu,kde proběhla oprava Vinkyho Osmičky,a konzumace trocha toho alkoholu,protože se zde uzavírala sezona. Od zítra je zde zavřeno až do začátku nové sezony. Večer jsme ulehli do kajuty,jen tvrďák Vinky si lehnul venku na terase. Večer už byla dost zima,od vody to táhlo ledový a v noci byla už velká zima. Ráno jsme se vzbudili a ani se nám nechtělo jet zpět domu. Po chladném ránu vylezlo sluníčko a bylo tam krásně. Vyrazili jsme až po 11té hodině,k pumpě ve Ždírci. Po natankování jsme skoro nikam nepokračovali,protože to Vinkymu přestalo jet. Pan Předseda a Polesňák se pustili do diagnostiky a naštěstí nalezli příčinu závady a odstranili ji. Vinky měl ale vybitou baterii a tak jsme ho připojili kabelama od Hanze k baterii od Polesňáka. Pak už jsme pokračovali na pohodu až k pumpě v Říčanech a zde se rozdělily a zamířili domů.

Podzimní Krucemburk 2017 byla super nečekaná akce,která se bude určitě příští rok opakovat. Vinky si vyzkoušel jízdu s Pávem.

Tachlovicky trojúhelnik 2017

11. 9. 2017

Vzhledem k počasí,že pršelo tak jsme jeli s Martinkou autem. Po příjezdu na místo konání jsme zjistili ,že je účast velmi malá. Drobně pršelo,tak motorek tam moc nebylo a aut tam bylo tak deset. Nu tak jsme se najedli a pokukovali. Přestalo pršet a lidi začali přijíždět jak autama tak na motocyklech. Bylo toho k vidění spousta od Jaw a ČZ a auta všech značek Tatra,Škoda,Mercedes,Bmw a další značky. Potkali jsme tam par přátel i od nás z CJC2007,se kterými jsme si suprově popovídali a napoledne jeli spokojeni domu.Hezky vydařená akce. Konstatoval Vinky

Polesňáci na SEČI

23. 8. 2017

Jednatel Zdenda "Tučňák" strávil srpnovou dovolenou se synem Michalem,s Jawama na Seči. Dovolená se povedla ,až na malý incident kdy se někdo pokusil Michalovi ukrást Jawu Travel. Naštěstí se to nepovedlo.

Projížďka na Okoř

13. 8. 2017

Projížďky se účastnili Martinka s Vinkym,Michal a Black. Trochu víc foukalo,ale jinak se jelo na pohodu. Black otestoval opravený motor a zajawil si,když měnil žárovku.

Sraz PAvíků Lhotka u Melnika 2017

9. 7. 2017

Na letošní Pávi dorazil první Předseda. Bohužel bez pani Předsedové. Pak Hanz s Hankou. O něco později Vinky s Martinkou,Michal a Black. Opět zdařilá akce.

Slezina a Promítání Czech Jawa Club 2007

6. 7. 2017

Sešli jsme se na Karlštejně,za účelem pokecat a zkouknout videa a fotografie z předchozích akcí. Dorazili Předseda,Hanz s Hankou,Vinky s Martinkou a Michal. po hodince pak i Pepík což málo kdo čekal,měl to nejdál. Nakonec dorazil i Wenda,byl v práci. U některých fotek a videí jsme se hodně nasmáli. Proběhla i grilovačka.

Krucemburk 2017

26. 6. 2017

Krucemburk 2017 byl zřejmě nepřekonatelná akce,co do počtu členů Czech Jawa Clubu 2007,tak na události které ho provázeli. Už ve čtvrtek jako první dorazili Martinka s Vinkim,kteří se vraceli ze své dovolené po Moravě. Po obědě pak Hanka s Hanzem. Postavili se stany a přístřešek. Večer přišla strašná bouřka rozlámala přístřešek a stany měly namále. V pátek dorazili Konopník,Polesňák,Předseda s Péťou,Wenda a překvapivě i Michal. Ten překvapil i tím,že po cestě byl jediným kdo Jawil. Není to u Michala zvykem,stejně jak není zvykem,že paní Křapnice dala celou cestu bez poruchy. Takže hned po příjezdu Michal s Konopníkem začali opravovat Michalovu Jawku. Vypustili benzín a sundali nádrž,kterou bylo třeba zalepit. Mezitím ostatní stavěli stany,a poté postavili společně stan Michalovi aby se mohl věnovat opravám,byla to opravdová komedie. Stan se ukázal velkým oříškem. Mezitím Vinky s Martinkou a Konopníkem opravili za pomoci klacků a lepenky přístřešek. Pak se vyrazilo na svatbu(článek níže). po návratu se pokračovalo ve srazu,protože svatba nesměla narušit jeho chod. Plavalo se v rybníce,grilovalo popíjelo,nikdo si ani nevšimnul,že Hanz s Hankou zmizeli. Hledali je až po půlnoci,ale marně. Že svatební noc proběhla zdárně se poznalo,jen na Hance která mírně kulhala. V sobotu se pokračovala vyjíždkou ke konzumu,a snídani,koupání,popíjení ... V rybníce se blbnulo dokonale. Kromě házení míčem,jsme dělali to že jsme se navzájem vyhazovali do vzduchu,u některých to byl záhul,ale bylo to bomba. Předseda se vytasil s dětským nafukovacím člunem,byla to neskutečná podívaná,obzvláště když na ní jeli ve dvojici s Konopníkem. Hanz povozil v sajde Marťu,Péťu,Pepíka a Konopníka,ten si i vyzkoušel jak se sajda řídí. Hanz jel v sajdě jako spolujezdec po dlouhé době,komentoval to obdivuji Haničku,že to tam vydrží. Večer se šlo tradičně do letního kina,kde tentokrát hráli úplnou hovadinu. Večer trocha toho grilování,a tradiční troubení. V neděli po snídani balení,a velké Vinkyho Jawení. Po pomoci všech,ale hlavně Wendy se vyrazilo domu. Po natankování ve Ždírci se od nás oddělil Pepík bylo to smutné když na kulaťáku zatroubil a zamával. Ostatní vyrazili směr Ledeč kde byl naplánovám oběd. Bylo to zklamání,nejen obsluha,ale výběr a některé kusy masa nedopečený hrůza. Po cestě k Ejáhlovi všechny rozsekal Konopník,když se náhle zjevil před náma,což při jízdě na jeho Tatranu byl zázrak. Vše se vysvětlilo,Konopník to vzal přes zákaz. Dorazili jsme na Karlštejn a zde se rozdělili.